תוכנית תמיד נועדה לעבור שינויים

הייתה לנו תוכנית להיכנס לושניגטון המדינה לפני יומיים אבל, איתן הציע לנצל את העובדה שאנחנו נמצאים בעיר שבה נולד מפעל של Columbia  מוצרי טיולים וללכת ל outlet  ולהצטייד במספר פרטים חסרים. אחר כך נסענו לקנות עוד שני תיקים כמו שקנינו בקליפורניה שבמקרה המפעל שלהם נמצא במורד נהר הקולומביה (בכיוון של הטיול של יום האתמול רק שאתמול פריט אינפורמציה זה היה חסר) וכך נגמר לו יום של קניות שבסיומו הרכב הגדול שלנו נראה קטן יותר מתמיד. הבוקר קמנו ליום חדש ארוזים בצורה חדשה (עושה רושם שיותר נוחה) והתחלנו את מסענו להר הגעש סנט הלן… עצרנו כהרגלנו במרכז מבקרים הראשון שראינו במדינת ושינגטון ואז כל התוכנית השתנתה …. נסענו לראות פטרוגליפים במורד נהר הקולמביה, עצרנו במצפה כוכבים ב Goldendale וראינו את כוכב נגה… הגענו לעיר בשםToppenish  בקצה של שמורת אינדיאנים הגענו בזמן להקים את האוהל ולאכול ארוחת ערב ומחר נבקר במקום. את מילים אלו אני כותבת מתוך האוהל ואיתן יעלה לאתר מייד (פלאי טכנולוגיה מגיעים גם לאוהל).
כבר כמה ימים רציתי לספר את תלאות ההצטיידות שאנו עוברים והינה ההזדמנות… בסאן פרנסיסקו קנינו את האוהל, מזרונים , כיריים וכלים  בסיסים… לא ידענו שזו רק ההתחלה, מי חשב שצריך לקנות גרזן ושפנסי הראש שברשותנו לא יספקו בנושא האור. ככול שאנחנו מרבים לישון באוהלים מתגלים לנו עוד דברים שלא חשבנו עליהם וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו ישנים באוהל. המכונית מתמלאת בציוד ואני בוכה …

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על תוכנית תמיד נועדה לעבור שינויים

1. אודי הגיב:

ואם כבר מדברים על תוכניות, אתם מתכננים ביקור שורשים ב Pullman? צריך להראות לילדים איפה אמא חיה בתקופות פרה היסטוריות, לפני המצאת הבלוג והנינטנדו.

האח הבוער (שעל שמו נקרא הר Hood)

2. נורית הגיב:

לא ממש, זה קצת רחוק ולא נראה שווה את הנסיעה. זה לפי נורית. אבל אם היא תתמלא נוסטלגיה בסוף ותרצה – נבקר…

3. מאיה הגיב:

יקירתי,

אל תבכי עדיין….. אתם רק בתחילת הדרך ומהכרותנו עם איתן ההצטידות עוד לא תמה… 😉 חוץ מזה תחשבי כמה קל יהייה לארוז ל"בארותיים" בפעם הבאה.

דרך אגב, אני מאמצת את הרעיון של אמא של מיקה מהגן… לא, אל תדאגי, לא הרעיון של לצאת גם לטיול דומה, אלא הרעיון של להשתמש בבלוג להודעות…. אז…

דנה,
    ציור הבראץ על העוגה היה רעיון מצויין – לפחות זכה לתשואות בנות החמש מהגן של מיכלי.